educ adulti

Iscanu Istrutzione pro sa gente manna in Aristanis

Funt comintzende una sèrie de atividades de formatzione in Iscanu in collaboratzione cun su Comune.

Su CPIA n° 4(Tzentru Provintziale pro s’Istrutzione de sos Adultos)  de Aristanis est comintzende una sèrie de atividades de formatzione in Iscanu in collaboratzione cun su Comune.

S’ant a fàghere cursos de inglesu, cursos de informàtica e cursos pro otènnere sos diplomas de iscola mèdia e de sos primos duos annos de iscola superiore.

In prus, b’est sa possibilidade de ativare cursos pro chie cheret megiorare sa connoschèntzia de sa limba italiana e finas de fàghere cursos de italianu L2 pro furisteris (pro otènnere su permissu de “soggiorno”).Onni cursu, pro èssere ativadu, devet tènnere nessi 15 iscritos, chi devent dare adesione intro de su 31 de maju 2019. Sos mòdulos sunt in Comune e sa cuota de iscritzione est de 10 èuros.Sas letziones ant a comintzare in su mese de santugaine (ottobre) e s’ant a fàghere in Iscanu.

Rassegna Significante

About redatzione sardo

redatzione sardo
Redatzione chi s'òcupat de sas notizias in limba sarda in su portale. Cultura, eventos, tzìnemas, ispetàculu e teatru sunt sos argumentos tratados.

scuola

Scuola, il messaggio di Conte alla vigilia della riapertura

Agli studenti: “Fate la vostra parte” “I disagi ci saranno ma sarà un momento di …